מהקיבוץ אל ההצלחה במבוך הבירוקרטי: סיפורה של לבנת פורן

אנשים מצליחים נדרשים לעתים לצלוח דרך ארוכה עד לנקודת השיא המקצועית. לבנת פורן, שהחברה אותה הקימה חוגגת כבר 20 שנים, היא אחת מאותם אנשים שעברו מסע מפתיע, ארוך ומאתגר בדרך אל היעד


את השם לבנת פורן רובנו מקשרים לחברה שמיועדת לסייע למי שחלה או נפצע, במטרה לממש את הזכויות הרפואיות שלו מול רשויות המדינה – תוך התנהלות עם אתגרי הבירוקרטיה. הצלחתה של החברה היא תוצר של המכשולים הרבים שנדרש לעבור כל מי שצריך לפנות לגופים כמו ביטוח לאומי או מס הכנסה, ולא תמיד יודע כיצד לפעול כדי לא לאבד זמן יקר וכסף. מזה שנים שישראלים רבים משתמשים בשירותי לבנת פורן כדי להתמודד עם טפסים ושאלות שונות שמאפיינות את התהליך, וקשה שלא להתרשם מהאישה שבנתה את המקום הזה בעשר אצבעות, ממש כמו שמו של הספר שהוציאה בשנת 2018.

פגישת ייעוץ
ישראלים רבים מממשים את זכותם בעזרת לבנת פורן.

בשונה ממה שניתן אולי להניח, ספרה של לבנת פורן הוכיח שוב כיצד גם אנשים מצליחים מונעים לעתים על ידי ספקות ואי ודאות. היא מציגה בו את תהליך ההקמה של החברה ואת כל מה שהוביל אליו, החל מחייה בקיבוץ צובה, דרך עזיבת בית הספר ללא בחינת בגרות, ועד ההחלטה לעזוב את הקיבוץ בגיל 34 עם ילדים קטנים וללא בסיס כלכלי שינחה אותה. 

על אף שהיה מדובר ברצף של בחירות מפתיעות ומאוד לא מובנות מאליהן, כל אחת מהן הייתה חלק בפאזל שהוביל אותה למקום שבו היא נמצאת כיום. מאז סיימה לבנת פורן את התואר הראשון בכלכלה ומנהל עסקים ואת התואר השני במנהל עסקים, ומאחוריה גם ניסיון בשירות הציבורי במסגרת עבודתה במסגרת הקליטה. ההחלטה להשתלב בשוק התעסוקה, לצמוח בו ולהתמקצע בעולם מימוש הזכויות הרפואיות, הוכיחה את עצמה גם היא כבחירה הנכונה. 

בתקופה שבה מספק מאוד לראות אישה מצליחה שמהווה השראה עבור אחרות, הסיפור של לבנת פורן הוא ללא ספק דוגמה בולטת בנוף הישראלי. כמות הנשים שעובדות לצדה בתפקידים השונים בחברה, מוכיחה אף היא שאין דבר העומד בפני הרצון.

לבנת פורן ידועה בתור חברה שמעצימה נשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top