כך תמצאו מתכוני קאפקייקס שישדרגו כל ארוחה

קאפקייקס הפכו לאחד מהקינוחים הכי בולטים של השנים האחרונות. נמאס לכם מקאפקייקס קנויים ואתם רוצים ללמוד להכין אותם בעצמכם? זה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם

אם תשאלו אותנו, מנת הקינוח המושלמת היא כזו שמגיעה בכמה ביסים מדויקים, עטיפה צבעונית וציפוי מושלם. קאפקייקס, או “עוגות בתוך כוסות”, זכו לשמם בזכות אופן ההכנה וכבשו את שולחנות הקינוחים בקלות וללא מאמץ. 

אם גם אתם אוהבים לאכול קאפקייקס, ודאי רציתם להכין אותם בעצמכם. ועם נבחרת המתכונים מעוררת התיאבון של שופרסל מגזין, תגלו שזה ממש פשוט. באתר של שופרסל מגזין מחכים לכם מבחר מתכונים שמיועדים ללוות ארוחה שלמה, החל מראשונות וסלטים, דרך מנות עיקריות ועד לקינוחים מעוררי תיאבון. חלק מהקינוחים מתאימים לארוחות חג, אחרים לימי הולדת וישנם גם קינוחים שמתאימים ללוות כוס קפה.

היתרון של מתכוני קאפקייקס הוא שאפשר להכין אותם לכל אירוע ובכל הזדמנות, ובגלל שתהליך ההכנה גם לא מסובך, הם יהפכו לחלק בלתי נפרד מרשימת המתכונים שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא לגלוש לאתר שופרסל מגזין, לבחור אחד מבין מגוון מתכוני קאפקייקס שונים וליהנות כבר בארוחה הקרובה מקינוחים מעשה ידיכם. עם רעיונות כמו קאפקייק לימון, חמאת בוטנים ושוקלד, קאפקייקס פטריוטיים בכחול-לבן, קאפקייקס יצירתיים בגביעי גלידה ואפילו מאפינס – למי שאוהבים לגוון.

אין לכם זמן ללכת לסופר? עם שופרסל מגזין מורידים לכם את הדאגה הזו מהרשימה. אחרי בחירת המתכון שאתם מעוניינים בו, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור “לרכישת המוצרים” כדי להוסיף מיד את כל רכיבי המתכון אל סל הקניות שלכם באתר שופרסל. בשלב הבא תוכלו לבחור אם לקנות את הרשימה המלאה, להוסיף אליה רכיבים נוספים או להוריד חלק – בהתאם למה שכבר יש לכם בבית.

בזכות משלוחים בזמינות גבוהה ושלל קטגוריות עם כל מה שצריך לבית, תוכלו למלא את המקרר במהירות ולהיערך לתהליך האפייה. החיסרון היחיד הוא שאתם צפויים להתחיל לבשל יותר מהרגיל, ואפילו ליהנות מכל רגע! אז תכננו את היום שלכם בהתאם כבר מעכשיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top